fredag 30 augusti 2013

Gnäller vidare...

Jag orkar med jobbet, men så värst mycket mer är det inte. Kommer hem och luften går ur...totalt.
Det är fredag och jag har handlat till Pontus "kalas-helg", lyckats planera lite. Hämtade barnen i skolan (och Pontus kompis), de håller sig som bestämt i Pontus rum. Jag skulle städa men istället hamnar jag igen i tankarna kring epilepsin.
Mollys ständiga huvudvärk vs. hemska mediciner med fruktansvärda biverkningar.
På tisdag är det dags för neurologped.mottagningen på Astrid Lindgren. Vi är vana att åka dit men den här gången har jag en oro i magen. Fast jag är glad att de ändrade vår tid till den 3/9 istället för fredagen den 13e, annars hade jag dessutom behövt gå och tänka och fundera ännu längre tid.
Jag önskar att jag kunde ta det här lite mer lättsamt men det går inte.
Får försöka fokusera på något annat. Kroppen och sinnet orkar inte egentligen men matkassarna står ouppackade i köket och väntar.

Så, färdiggnällt för idag. ;-)

1 kommentar:

  1. Jag hoppas jag kan för höra mer på söndag(när inga stora öron är i närheten). För jag måste tillstå att jag inte riktigit hänger med här nu!

    Stora kramar!!1 <3

    SvaraRadera