söndag 7 november 2010

Nya vyer?

Borde inte blogga när tankarna och huvudet är helt uppe i det blå...
Det blir lätt lite ofukuserat rörigt då.

Inlägget härom dagen handlade mest om hur jag tagit mig vidare från det som varit de senaste månaderna.
Det som jag borde lagt till är att jag petar mer och mer sällan i såret...

Har insett att ett halvår verkar vara den magiska gränsen för mig. Det är efter 6 månader som jag verkar kunna släppa och gå vidare.
Och det är där jag är nu...

Det börjar smyga sig fram en längtan. En förhoppning om något annat. Någon annan.
Trygghet och närhet. Förståelse och utbyte av tankar och funderingar. Det hade varit nice...

Och var finns då denne person? Förslag emottages tacksamt... Ha ha... Det är inte direkt som att jag ränner på krogen längre. Och det där med nätdejting har jag testat förr och förkastat.
Skulle väl helst vilja träffa någon i vardagen. Och vad finns det att välja på då?
Jobbet, gymmet, ica??
Hmm...känns som att jag behöver bredda mina vyer lite kanske.
Samtidigt vill jag inte leta....jag vill bara hitta. Eller bli hittad.

Kanske av någon som tar första initiativet...lite omväxling...eftersom jag sällan verkar hitta såna män.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar