måndag 1 november 2010

Självcensur

Jag skrev ett blogginlägg i helgen men har inte riktigt lyckats bestämma mig för om jag ska publicera det...

Det är personligt och rätt utelämnande. Men det är ju jag. Det handlar bara om mina känslor och allt det jag skrivit tror jag egentligen att mina vänner vet. Och övriga skulle jag nog kunna säga det till också.
Vad är en blogg om inte ego?
Min blogg är det i alla fall incase någon missat det. ;-)

Jag namnger inga personer i inlägget men de som känner mig vet ju ändå vad det handlar om. Men jag vill betona att jag inte vill hänga ut någon annan...och det tycker jag heller inte att jag gör eftersom hela inlägget handlar om mina tankar och känslor.
Lite försvarstal så där...

Inlägget kommer nog någon dag....
Det här blev lite av en "teaser". :)

1 kommentar:

  1. Det var en teaser som heter duga! Nu får du publicera!!!

    SvaraRadera