fredag 6 december 2013

Batterierna slut

Batterierna är på upphällningen. Har så varit rätt länge.
Var på möte på hab idag med vår kurator (som vi har som samtalskontakt efter att vår psykolog slutade) hon är verkligen superbra och väldigt trygg.
Jag hade det på känn redan innan att jag inte skulle klara att ha "masken på" och hon fick mig att lova att jag skulle boka läkartid för återhämtning.
Utbränd. Har aldrig gillat ordet riktigt men jag fattar ju att jag är på god väg dit. Efter ett sånt här möte är jag så slut på energi att jag knappt orkar lyfta armarna. Och det är mycket såna här olika möten just nu.
Och på jobbet tar orken oftast slut innan halva dan har gått...
Men ja...ett par dagar till får jag försöka orka. Fick tid den 20e. Om jag inte orkar försöka ringa någon morgon och få återbudstid tidigare. Får se....det tar sån enorm kraft att ens klara av att ringa en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar