måndag 4 november 2013

Here we go again...

Så var vi där igen. Den där handlingsförlamande tröttheten efter att jag jobbat lite för mycket och tänkt så mycket och allt annat bara växer på hög över huvudet på mig.
Nej jag vet...det är inte så farligt. Lite disk och lite tvätt. Kaninen som behöver få rent i lådan och lite extra kärlek. Men mest är det allt det andra....
Att boka in möten med kommunen, att skriva ansökningar till skolor (och kopiera och fixa med intyg) och att boka in skolmöten. Och att förbereda mig inför nästa veckas möte med skolan.
Imorgon utvecklingssamtal i skolan. Jag har ont i magen. Vet att Molly inte kommer vara kvar i rummet när vi går igenom hennes omdömen och det är ju bra. Och jag vill att hennes fröken ska vara ärlig, så ärlig att vi har en chans att bevisa för kommunen att hon inte lyckas fungera integrerad i en vanlig skola....men det kommer bli skitjobbigt att höra. Ändå.
Så jag försöker stålsätta mig. Distrahera mig. Det går sådär.

Försöker komma ihåg att andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar